2011. február 27., vasárnap

Az Oscar nyertesei

Nem is értem igazán, mit kell ekkora feneket keríteni annak, hogy valaki jó színész, meg hogy csináltak egy jó filmet.
Felesleges pénzkidobás csak az a sok pezsgő, meg flancos cucc.
Jóvanjóvan... Elismerem, dögös  srác, jól állnak neki ezek a történelmi szerepek.
Most akkor gratulálnom kéne?
Na jó.
Hé, nagy vagy öcsi! Khm, izé, gratulálok, Colin cimbora!

Legjobb film: A király beszéde
Legjobb rendező: Tom Hooper (A király beszéde)
Legjobb férfi alakítás: Colin Firth (A király beszéde)

Legjobb női alakítás: Natalie Portman (A fekete hattyú)
Legjobb férfi alakítás mellékszerepben: Christian Bale (A harcos(
Legjobb női alakítás mellékszerepben: Melissa Leo (A harcos)


De azért csak nézz meg engem! Nem vagyok elég jó a vörös bundámban? DE!
Pezsgő helyett meg inkább kávét iszok. Sokat.
Á, megyek is, mert fel kell készülnöm a szombati nagy bulira.
Ja, nem mondtam? Megyek a DXN Üzletépítő Szemináriumra, ami egyben a cég magyarországi 2. születésnapja.

Na, ki leszek én ott? Na ki?
Ott én vagyok a VIP! ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRteeeeeeed?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése