2010. december 28., kedd

A világ legnagyobb kávéfüggője

Azt mondják a hozzáértők, hogy a világ legnagyobb kávéfüggője Garfield:), a morózus macska.

Kicsit nézelődtem a témában, és találtam egy aranyos "interjút". Idézem, kijavítva benne  a helyesírási és elütési hibákat:)


Interjú Garfielddel a kávéról

Garfield a világ legnagyobb kávéfüggője! Elgondoltam, hogy megkérdezem a kávéról!

Spongya: - Ezúttal a kávé a téma, amiről csak téged kérdezlek!
Garfield:  - Jó is!Én vagyok az egyetlen, aki mindent tud a kávéról. Bármi a kérdésed, én a biztos választ adom!
Spongya: - Akkor kezdjük! Mi a kávé szerinted?
Garfield: - A kávé a világ legfontosabb eszköze. Azoknak,akik reggelente rosszul kelnek föl, a kávé olyan fontos, mint a víz.  Így vagyok vele én is!
Spongya: - Te miért iszol kávét, ha nem érzed reggel rosszul magad?
Garfield: - A kávé nekem fontos elem.Testem 40% kávé, 5% ész, 5% víz és 50% olasz kaja. Kávé nélkül nem én vagyok, és mindent szétverek ha nem jutok kávéhoz!
Spongya: - És akkor mi lesz, ha koffeinmentes?
Garfield: - Az,  aki ilyet csinál nekem,az abban a percben, amint megiszom, súlyos sérülésekkel találja magát az intenzíven. A koffeinmentes kávétól még jobban nem leszek én. Egyszóval még dühösebb és erőszakosabb leszek!
Spongya: - Én biztos nem próbálnám ki! Mi a kedvenc kávéfajtád?
Garfield: - Tyű! Ez nehéz kérdés! Tudod rengeteg kávé létezik. Nekem bármelyik koffeines a kedvencem!
Spongya: - Rád elég jó hatással van a kávé ahogy látom!De milyen hatással van a kutyákra?
Garfield: - Rám nem csak jó hatással van! Van, amikor olyan erős, hogy átalakulok! Nem ez a kérdés. Az attól függ, milyen kutyára gondolunk! Ubul pl.:egyfolytában ugrál tőle, becsavarja a füleit, és az arca is más lesz, ráadásul a szeme csodálkozós tekintetű lesz. Szerintem minden kutyára így lehet, mert mindegyik olyan buta mint Ubul!
Spongya: - Kösz ennyi volt!
Garfield: - Mint mindig, most is szívesen válaszoltam.Legközelebb dupla adag kávét iszom,és bármilyen kérdésre extragyorsan felelek!


Szerinted valóban Ő a világ legnagyobb kávéfüggője? Lehet vitatkozni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése